رئیس پلیس فتا استان ایلام:
جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و عامل مزاحمت برای شهروند ایلامی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 03 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا ایلام در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به اداره پلیس و طرح شکایت با این موضوع این که شخص یا اشخاصی در فضای مجازی ازطریق چند صفحه مختلف در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت ایجاد کرده اند، پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشكيل پرونده و انجام تحقيقات اوليه از شاکی و بررسی مستندات به دست آمده، موضوع در دستور كار کارشناسان سایبری قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا ایلام تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا عامل ایجاد مزاحمت با هویت معلوم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، ادامه داد: متهم که پسر عموی شاکی بود به دلیل اختلافات خانوادگی و قومی با ایجاد چندین صفحه مختلف در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی ایجاد مزاحمت کرده بود که در نهایت  به همراه مستندات و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

سرهنگ جمالی درپایان گفت: پلیس فتا افرادی را که در فضای مجازی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، برابر قانون به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار