رییس پلیس امنیت اقتصادی ایلام گفت: بیش از ۲ هزار و ۹۱۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در این استان کشف شده است.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 02 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در استان، بررسی و صحت و سقم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی یادآور شد: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالاهای سلامت محور در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفته که در این راستا پس از شناسایی و رصد قاچاقچیان کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی یک دستگاه خودرو سمند در محور صالح آباد که حامل لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد مدارک قانونی بود، متوقف شد.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه در بازرسی اولیه از خودرو توقیفی تعداد ۲ هزار و ۹۱۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد، گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ایلام با بیان اینکه مبارزه جدی و همه جانبه پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز و افرادی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه می شوند، ادامه خواهد داشت، افزود: پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نمی دهد.

سرهنگ کیانی از مردم خواست: چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد سودجو مواجه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی گزارش دهند.

دستگیری سارقان با کشف ۱۲ فقره سرقت در چرداول

جانشین انتظامی چرداول روز پنج شنبه گفت: سه سارق کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ نصیر قاسمی افزود: در پی وقوع سرقت کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پس از اقدامات فنی و تخصصی و با فعال کردن گشت های محسوس و نامحسوس، ماموران انتظامی موفق شدند تعداد سه سارق حرفه ای کابل برق و تجهیزات مخابراتی را در حین سرقت دستگیر کنند.

جانشین انتظامی چرداول یادآور شد: از متهمان دستگیر شده مقداری سیم برق کشف و در بازجویی هایی تخصصی بعمل آمده سارقان به ۱۲ فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند.

وی در ادامه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار