رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تشدید محدودیت های ترددی در شهرستان آبدانان با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 30 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ ابوالفضل کهزادی بیان داشت:با توجه به قرار گرفتن شهرستان آبدانان در وضعیت قرمز کرونا، از امروز مقررات منع آمد و شد در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان تشدید می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش میزان سفرهای نوروزی به این شهرستان تاریخی و همجواری با استان خوزستان و شهرستان دهلران از جمله دلایل افزایش تعداد مبتلایان و عامل تغییر رنگ این شهرستان است.

کهزادی اظهار کرد: از مهمانان نوروزی درخواست داریم قبل از اتمام تعطیلات نوروزی و هرچه سریع‌تر این شهرستان را ترک کنند.

رئیس پلیس راهور استان بیان داشت: بارها از طریق رسانه‌های جمعی، موضوع منع تردد و سفر به شهرهای قرمز و نارنجی اطلاع رسانی شده بنابراین دیگر هیچ عذری از کسی پذیرفته نیست و در صورت سفر قطعاً بر اساس قانون با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی برخورد می‌شود.

کهزادی در ادامه بابیان اعمال جریمه صرفاً برای مسافران غیربومی شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی است، یادآور شد: طبق ابلاغیه ستاد مقابله باویروس کرونا استان دو شهرستان دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز و شهرستان چرداول در وضعیت نارنجی قراردارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در خاتمه افزود، مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ صبح در تمامی معابر درون شهری ایلام و شهرستان‌های تابعه تا ۱۵ فرودین اعمال می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار