فرماندار دهلران؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت : باتوجه به وضعت قرمز شهرستان دهلران محدودیت مشاغل در شهرستان دهلران اعمال می شود.
کد خبر: ۹۵۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴ 28 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  مجید عسگری در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت : متاسفانه عدم رعایت پروتکل ها و دورهمی ها ایام نوروز ،عادی انگاری توسط مردم ، مسافرت ها سبب شده که وضیعت شهرستان از نارنجی به قرمز تغییر کند.

وی اظهار داشت : با توجه به شرایط موجود شهرستان و تغییر رنگ نارنجی به قرمز ستاد کرونا شهرستان در راستای کنترل اوضاع ناچار است که اعمال محدودیت ها برای صنوف و مشاغل لحاظ کند.

عسگری به ایجاد قرارگاه کرونا در بخش دشت عباس اشاره کرد ، گفت : این قرارگاه از امروز با فرماندهی و نظارت معاون سیاسی ایجاد شده است.

فرماندار دهلران عنون کرد : استفاده از ماسک در شهرستان به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است که مردم باید با توجه به این موقعیت استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی بر ضرورت کنترل های محلی تاکید کرد و اضافه کرد: در روستاها دهیاران و شوراهای اسلامی با همکاری پایگاه‌های های مقاومت بسیج از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به روستاها جلوگیری کنند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران تصریح کرد : پیک چهارم کرونا، وضعیت قرمز خوزستان در همجواری شهرستان، نیز یکی از عوامل است که سبب شده وضعیت نارنجی شهرستان به قرمز تغییر کند و محدودیت های اعمال شده تردد درسپتون همچنان پا برجا است.

عسگری بر ضرورت مسدودسازی آرامستان ها و بقاع متبرکه در شرایط فعلی تاکید کرد و افزود: چاپخانه ها و مراکز چاپ و تکثیر و فضاهای مجازی از درج آگهی فوت خودداری کنند، هرگونه اجرای مراسم عزاداری و عروسی در شهرستان منع قانونی دارد و مردم باید با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند.

رییس ستاد کرونا دهلران یادآور شد: رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده حداکثری از ماسک و کاهش حضور در تجمعات با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان به صورت ویژه مد نظر قرار می گیرد و دستگاه های عضو ستاد نیز با دقت اجرای مصوبات را رصد کنند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار