فرمانده انتظامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای خدمات دهی به مردم ، نظم امنیت و پیشگیری 300 واحد گشت انتظامی در سطح مسیر های موصلاتی و محلات استان مستقر هستند.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 26 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دلاور القاصی مهر در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : در راستای خدمات دهی به مردم ، نظم امنیت و پیشگیری 300 واحد گشت انتظامی در سطح مسیر های موصلاتی و محلات استان مستقر هستند.

وی ادامه داد :با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در بحث شهر های نارنجی ورود خودروهای پلاک های غیر بومی و خروج پلاک های بومی ممنوع است.

سردار القاصی مهربیان دشت : از سوم فروردین در شهرستان دهلران همکاران انتظامی ما در ورودی و خروجی سپتون مستقر هستند و انتظار است مردم همکاری لازم را با ستاد کرونا و همکاران ما داشته باشند.

وی گفت : باتوجه به شرایط و افزیش مبتلایان انتظار است همه مردم و صنوف ،مراسمات خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و برابر مصوبات ستاد کرونا انجام دهند تا شاهد کاهش مبتلایان در استان باشم.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد : خودروهای غیربومی تا ظهر امروز استان را ترک کنند و اگر خارج نشوند اعمال قانون و جریمه یک میلیون تومانی لحاظ خواهد شد ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار