رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : با توجه به روند بستری ها ، افراد مبتلا و فوتی ها ناشی از ویروس کرونا باید محدودیت ها بیشتری در استان لحاظ شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 26 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کریمیان در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : متاسفانه روند مبتلایان در استان رو به افزایش است و شهرستان دهلران باید کنترل شود.

وی اظهار داشت : متاسفانه شهرستان دهلران نارنجی است و اگر روند مبتلایان و بستری این گونه پیش برود در روزهای آینده قرمز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت که مد نظر ما بود اتفاق نیفتاده است گفت : اکثر خودرو های به صرف اینکه کد ملی آنها دهلران است وارد شهرستان می شوند و این خطری است که شهرستان را تهدید می کند و ما نمی توانیم با جان مردم بازی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: درخواست داریم خودرهای که پلاک خوزستان و هر استان دیگر وارد استان نشوند خودروهای بومی هم نباید از شهرستان خارج شوند چون بستری و مبتلایان در شهرستان دهلران زیاد شده است.

کریمیان در خصوص سی تی اسکن دهلران گفت : مدت محدودی از این دستگاه استفاده شده است ولی به دلیل گوگرد و نوسانات برقی این دستگاه از دور خارج و فاقد استفاده است.

وی با اشاره به اینکه باید دستگاه جدید س تی اسکن در بیمارستان فراهم شود گفت : در این راستا علاوه بر علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه پیگیری های خوبی انجام داده که معاون درمان قول دادند تا اسرع وقت سی تی اسکن جایگزین شود.

وی گفت : مردم شهرستان دهلران نیاز به سی تی اسکن دارند و باید این مشکل مرتفع شود و در روزهای آینده خبر های خوبی برای مردم دهلران در بحث سی تی اسکن خواهیم داشت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
درود بر دکتر کریمیان عزیز
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
دکتر کریمیان عزیز
آن کارگر فعله که هشت سر عایله داره و از صبح تا شب سر میدانه به امید چندرغاز
حالا اگه دوهفته این شخص تو خانه بشینه جناب دکتر عزیز شما جواب این خانواده را چی میدین؟

خواهشا با عیار فیش حقوقی خودتان واسه قشرضعیف تصمیم نگیر ،
جناب کریمیان عزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار