استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : در ابتدای سال شاهد افزیش بستری ها ، افراد مبتلا و فوتی ها در استان هستیم که این امر نگران کننده است.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 26 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت :در25روز گذشته در استان فوت ناشی از کرونا در استان نداشتیم ولی در 5روز گذشته 5نفر فوتی ثبت شده است.

وی اظهار داشت : یکی از شهرستان های نارنجی استان دهلران است و به دلیل حساسیت موضوع به اتفاق مسئولان مرتبط به صورت میدانی از این شهرستان بازدید داشتیم که تصمیات لازم اتخاذ شده است.

نوذری به تصمیمات اتخاذ شده اشاره کرد گفت : مسیر منتهی به خوزستان در سپتون کنترل ، ایجاد پایش تصویری ، در هر روستا دهیار به عنوان متولی ومسئول خانه بهداشت وبسیج همکاری لازم با محوریت بخشدار هر بخش صورت بگیرد.

استاندار ایلام عنوان کرد : کنترل خروج و ورود به شهرستان دهلران ممنوع است و مهمانان نووزی که شهرستان دهلران هستند تا عصر فردا فرصت خارج شدن دارند در غیر این صورت مشمول جریمه 500خواهند شد

نماینده عالی دولت تصریح کرد : برای کنترل مبادی خروجی ورودی در سپتون قرارگاه مستقل مدیریت کرونا با حضور یکی از معاونین ‌فرماندار دهلران در دشت عباس دایر می‌شود.

وی افزود : با توجه به موقعیت دشت عباس بعنوان مرکز ثقلی بین دهلران، آبدانان و استان خوزستان، تلاش می‌کنیم به منظور مهار کرونا یک عزم جدی را در همه ارگانها و مردم ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت : شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا، سفر نرفتن، فاصله گذاری اجتماعی، چادر نزدن، عدم حضور در اجتماعات، عدم برگزاری گردهمایی ها و عدم حضور در مراسمات شادی و عزا با تجمعات بالا به سلامتی خود و خانواده کمک کرده و نقش تعیین کننده خود در مهار و کنترل بیماری کرونا در این مقطع حساس ایفا کنند.

استاندار ایلام گفت : انتظار است مردم همچون سال گذشته با نه گفتنبه سیزده بدر در کاهش مبتلایان و نقش سلامت محمری خود وخانوادها کمک کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار