مشاورفرمانده سپاه پاسدارن؛
مشاور فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت : اقدمات خوبی توسط گروه های جهادی و بسیجی در بحث رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلانه در کشور صورت گرفته است .
کد خبر: ۹۵۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 25 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد رضا یزدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : سال گذشته بعد از پیام بسیار تاریخی امام و رهبر عزیزمان در کشور رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلانه در کشور شروع شد است.

وی اظهار داشت : این اقدامات توسط گروه‌های جهادی بسیجی در کل کشور در حال انجام است وهمه ما می بینیم که تمام مردم مومن با هر وضعیت اقتصادی که دارند در تلاش هستند که در این رزمایش‌ها نقشی داشته باشند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت : امروز در شهر موسیان شاهد اهداء بخشی از این کمک‌های مومنانه به مردم نیازمند منطقه هستیم که نشان از توجه به مردم است.

سردار یزدی افزود : با توجه به کاستی ها و مشکلات و محرومیتی که در منطقه است باید به دنبال این باشیم که راه‌های بهتری را برای عزت مردم مومن و رقم بزنیم.

وی ادامه داد : جوانان مومن در این رزمایش‌ها در حال کسب تجربه هستند و چگونگی باهم بودن ،با مردم بودن وحل رفع مشکلات مردم در این گروه های جهادی ،بسیجی که فرزندان این ملت را می‌بینیم که چگونه به میدان آمدند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت : با توانمندی ها و ظرفیت‌هایی که در خود مردم در منطقه هست سعی می‌کنند مشکلات را رفع می‌کند به زودی شاهد رفع مشکلات و نارسایی‌های پیش آمده باشیم و انشاءالله در آینده نه چندان دور عزت و افتخار مردم را در عرصه ها شاهد باشیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار