رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:سرعت غیر مجاز شایع‌ترین تخلف ارتکابی از سوی رانندگان در چند روز اول اجرای طرح نوروزی در استان بوده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 24 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی با اشاره به تمرکز نیروهای پلیس راهور در کمربندی‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر،اظهار داشت: مأموران پلیس راهور از ساعات آغازین روز تا پایان ترافیک با حداکثر توان در معابر پرتردد مستقر و مشغول روانسازی ترافیک و برخورد با تخلفات حادثه ساز هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه سرعت غیر مجاز شایع‌ترین تخلف ارتکابی از سوی رانندگان در چند روز اول اجرای طرح نوروزی بوده است، از اعمال قانون ۱۸۰ راننده متخلف به علت تجاوز از سرعت مجاز در معابر شهری خبر داد.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با اشاره به اینکه حداکثر سرعت مجاز در کمربندی‌های محدوده شهر ۶۰ کیلومتر در ساعت است، از رانندگان خواست برای جلوگیری از اعمال قانون و مهتر از آن برای پیشگیری از حوادث رانندگی در این گونه معابر شریانی با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ کهزادی در پایان بیان کرد: به واسطه همکاری خوب مردم استان با پلیس در رعایت قوانین و مقررات از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هیچ گونه حادثه ترافیکی منجر به فوت در معابر درون شهری استان رخ نداده است./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار