اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در سوم فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 23 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 3 فروردین ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در اول فروردین بشرح زیر است:

مدیریت جرم، ترافیک و تامین نظم و امنیت، ماموریت مهم قرارگاه نوروزی پلیس / راه اندازی قرارگاه تحول کلانتری ها و پاسگاه ها در سال 1400

 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ساری، گفت: مدیریت جرم، مدیریت ترافیک، تامین نظم و امنیت و اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا از ماموریت های مهم قرارگاه نوروزی پلیس در ایام تعطیلات است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز با حضور در قرارگاه امام رضا (ع) و نوروزی پلیس مازندران در جمع فرماندهان، مسئولان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن کنفرانس ستاد انتظامی استان برگزار شد، شرکت کرد .

وی ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با اعیاد شعبانیه، سال 1400 و ورود به قرن 15 شمسی را سالی مهم و حساس برشمرد و ابراز امیدواری کرد: ان شالله در این سال شاهد ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت ها و زحمات کارکنان انتظامی استان مازندران در حوزه تحول کلانتری ها و پاسگاه ها و طرح نوروزی پلیس، این استان را از استان های موفق، همدل و منسجم برشمرد و افزود: استان مازندران در همه ابعاد مدیریتی دارای کارنامه قابل قبولی است .

سردار معصوم بیگی در ادامه با اشاره به فرامین هشت گانه مقام معظم رهبری، ویژه کلانتری ها و پاسگاه ها که از سال 1394 احصاء شده، افزود: امروز این فرامین به عنوان یک سند بالا دستی و فرمان از آن بهره برداری می شود .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید براینکه برابر این سند و فرمان، حساسیت کار در حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها چندین برابر و بسیار بالاست، اظهار کرد: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری وقتی عملکرد کلانتری ها و پاسگاه ها به نیروهای مسلح و پیرو آن به نظام تعمیم داده می شود به این معناست که آبروی نظام در گرو عملکرد کلانتری ها و پاسگاه ها است.

سردار معصوم بیگی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به راه اندازی قرارگاه تحول کلانتری ها و پاسگاه ها، راه اندازی این قرارگاه را مهم ارزیابی کرد و افزود: هدف، تحول در سریع ترین زمان و مدیریت یکپارچه با تشکیل کمیته های 10 گانه از معاونان تخصصی ناجا است .

وی از ابلاغ حکم فرماندهی قرارگاه تحول کوپ در سطح استان مازندران به فرمانده انتظامی استان خبر داد و افزود: این حکم به امضاء فرمانده محترم ناجا و به فرماندهان انتظامی استان ها ابلاغ شد و در تعاقب حکم فرماندهی قرارگاه در شهرستان ها نیز از سوی فرمانده انتظامی استان ابلاغ خواهد شد .

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،افزود: تقویت کلانتری ها و پاسگاه ها و موفقیت آنان در ماموریت های محوله یعنی موفقیت نیروی انتظامی و بالعکس تضعیف آن یعنی ضعیف شدن کل مجموعه ناجا است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در سطح کشور از جمله اهداف راه اندازی این قرارگاه را مدیریت جرم، مدیریت ترافیک وتامین نظم و امنیت در ایام تعطیلات نوروز به ویژه اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در کشور برشمرد .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه در اجرای ماموریت های نوروزی پلیس، هر یک از دستگاه ها و همچنین مردم و مسئولان باید سهم و نقش خود را ایفا کنند، افزود: بی شک تعامل و همکاری مردم و مسئولان در برقراری نظم و امنیت مهم و اثر گذار است .

 

روحیه ایثارگری و مجاهدت کارکنان ناجا ستودنی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان در ساری، گفت: روحیه ایثارگری، مجاهدت و بصیرت کارکنان ناجا ستودنی است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی صبح امروز با حضور در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان که با حضور سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا، در قرارگاه امام رضا (ع) و نوروزی پلیس همراه بود، حلول سال نو و تقارن آن با اعیاد شعبانیه و میلاد ولی عصر (عج) را تبریک گفت.

وی همچنین از تلاش ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت ایام نوروز 1400 قدردانی کرد و افزود: زبان از شکر،ستایش و مدح در مقابل ایثار و از خودگذشتگی کارکنان ناجا قاصر است .

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به اینکه کارکنان ناجا در ایام تعطیلات نوروز به دور از خانواده و در زمانی که همه مشغول دید وبازدید و سفر هستند در حال خدمات رسانی به هموطنان و مردم شریف ایران هستند، افزود: این همه مجاهدت و ایثار ستودنی است .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، خاطر نشان کرد: بی شک تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر شما عزیزان و این حرکت جهادی و جمعی قابل قبول انتظامی موجبات رضایتمندی و خرسندی نایب امام زمان(عج) را فراهم کرده است.

حجت الاسلام ادیانی انقلاب اسلامی را عهدی بین امام و رهبری، رهبری با مردم و امام با مردم دانست و افزود: یگانه راه جلب نظر حضرت ولی عصر(عج) و در صدر آن رضایت خداوند متعال، انجام کاری است که نایب حضرت ولی عصر و رهبری از آن راضی باشند .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به مبدا حرکت نیروی انتظامی و ساخت پلیس در تراز انقلاب را استحکام بخشی درونی نیروی انتظامی دانست و افزود: مبدا تحول در ناجا ما و شما هستیم که باید از خودمان شروع کنیم .

ادیانی با بیان اینکه تحول در یک سازمان کار بسیار بزرگ و دشواری است، تاکید کرد: این تحول نیازمند اراده همگانی از پایین ترین تا بالاترین رده سازمانی است.

وی افزود: همواره عوام دنباله رو خواص هستند و شما فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناجا در جامعه خواص و رهبران جامعه هستید و قطعاً بخشی از گفتار، رفتار و کردار ما در افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی در کنار دیگر مولفه ها نقش تعیین کننده و سازنده ای دارد. 

حجت الاسلام ادیانی در پایان با استناد به سخنان گهربار" آیت الله بهجت" که فرمود:"بدانیم من و تو سخنی خواهیم بود که دیگران ما را روایت می کنند" تاکید کرد : بیاییم در سال جدید با عمق وجود از خداوند تبارک و تعالی بخواهیم، روح تزرع، خشوع، بندگی و حال دعا و مناجات را در ما تقویت کند.

در ابتدای این برنامه سردار"مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان، ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و رئیس پلیس پیشگیری ناجا و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه در گزارشی به اقدامات و فعالیت های نوروزی پلیس مازندران از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا پایان روز دوم فروردین ماه پرداخت.

 

 

کشف 355 کیلوگرم انواع موادمخدر در تعطیلات نوروز در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 355 کیلوگرم انواع موادمخدر در ایام تعطیلات نوروز در استان خبر داد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به محدودیت و ممنوعیت های کرونایی برای تردد خودرو های دارای پلاک استان های قرمز و نارنجی به این استان ، افزود: تردد خودروها در شهرها نیز از ساعت 21 تا 3 بامداد ممنوع است .

سردار میرزایی همچنین از کشف بیش از 355کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح نوروزی امسال تاکنون خبر داد وافزود: کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به بکارگیری 411 نیروی پلیس افتخاری و 540 نیروی نگهبان محل در طرح نوروزی امسال از تعامل و همکاری خوب مردم و دستگاه ها با پلیس در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد .

وی از کاهش جرایم و افزایش کشفیات در طرح نوروزی پلیس مازندران خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی به شهروندان و مسافران تاکید می کردند از سفرهای غیر ضرور خودداری کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی خود و دیگران، مدافعان سلامت را یاری کنند.

 

کشف تریاک از زوج قاچاقچی در تنکابن

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 5 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

سرهنگ شعبانی، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه زن و شوهر قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از خودروی پژو ایشان 5 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از معرفی متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار