استاندار ایلام گفت: با برنامه ریزی و تلاش دولت تدبیر و امید، بخش خصوصی بیشتر فعال شده و با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نتایج مناسبی را تداعی کرده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 17 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد نوذری  در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: مدیران باید تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی و استانی به کار گیرند تا بتوانیم پیش از پایان دولت تدبیر و امید نتایج ارزنده ای را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی رقیب دولت نیست، یادآور شد: با برنامه ریزی و تلاش دولت تدبیر و امید، بخش خصوصی بیشتر فعال شده و با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف نتایج مناسبی را تداعی کرده است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر وحدت، همدلی، همگرایی و هم افزایی در همه ارکان تصمیم گیری استان تاکید کرد و گفت: شورای برنامه ریزی و توسعه محلی برای تبادل اندیشه و ارائه راهکارها برای خروج از محرومیت ها و ورود به توسعه همه جانبه اهتمام داشته باشد که این مهم تنها با وحدت و همدلی همه ارکان تصمیم گیری و همراهی مردم میسر می شود.

نوذری با اشاره به بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه نفت و گاز استان بیان کرد: در همه دولت های نظام مقدس جمهوری اسلامی چیزی نزدیک به ۷ میلیارد یورو در استان سرمایه گذاری صورت گرفته که بیش از ۳.۵ میلیارد یورو آن در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی پرداختی های کارکنان استان ایلام را بالاتر از میانگین کشوری دانست و گفت: برخی از ادارات استان اضافه کار کارکنان را به طور کامل پرداخت نکرده اند که تلاش داریم در بحث معیشت و پرداختی به کارکنان در پایان سال هم توجه شود تا کارکنان را در شب عید خوشحال کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه نباید در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم لحظه ای در خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود، یادآور شد: مدیران باید با جدیت و تمام توان از فرصت باقیمانده برای ارائه خدمات مفید برای اتمام پروژه ها تلاش کنند.

نوذری با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در بحث محرومیت زدایی در این استان صورت گرفته است، تصریح کرد: اولین جلسه کاری ما در سال ۱۴۰۰ در خصوص قرارگاه محرومیت زدایی و پیگیری نیازها و اقدامات صورت گرفته در این حوزه خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار