رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش حضور واحدهای گشتی و نظارت و کنترل ترافیک در روزهای پایانی سال و همچنین تمهیدات ویژه این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 17 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت  : زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه برای درگذشتگان در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال ، به عنوان یک سنت هر ساله به مرحله انجام می رسد ولیکن در شرایط کنونی با توجه مخاطرات انتشار ویروس بیماری زای کرونا در جامعه تمهیداتی برای جلوگیری از ازدحام در آرامستان ها اندیشیده شده و تا حد امکان از ایجاد تجمعات جلوگیری بعمل خواهد آمد.

این مقام انتظامی افزود: پوشش ترافیک مسیرهای منتهی به آرامستانها به صورت ویژه، با افزایش تعداد تیم های گشتی و کنترل ترافیک انجام خواهد شد.

وی ادامه داد : اجرای مقررات و از جمله رعایت شیوه نامه های بهداشتی و هر اقدام دیگری در راستای ایمنی و پیشگیری از حوادث با مشارکت مردم به مرحله انجام می رسد و در این بخش نیز همکاری و هماهنگی مردم بخش مهمی از اجرای عملیات ترافیک ، هم در روز پنج شنبه و جمعه آخر سال و هم در ایام تعطیلات نوروزی خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان گفت : حفظ سلامت مردم و عمل به توصیه های ستاد مقابله با ویروس کرونا اولویت اساسی برای کنترل انتشار ویروس کرونا در جامعه می باشد لذا با توجه به شرایط کنونی یکی از وظایف مهم دستگاههای اجرایی و از جمله پلیس راه ، همکاری و تعامل و اجرای محدودیت های تردید در راستای پیشگیری از انتشار هر چه بیشتر ویروس در جامعه می باشد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار