فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:
سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از سه واحد صنفی در شهرستان چرداول خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 16 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول بیان داشت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال ، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

او اظهار کرد: در این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی، طی بازرسی از ۳ واحد صنفی تعداد ۳ هزار ۴۸۵ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و پر خطر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متصدی واحد‌های مذکور جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 مهدیخانی با بیان اینکه طی مدت زمان باقی مانده تا شب چهارشنبه آخر سال، برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه با جدیت در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد، تصریح کرد: به شهروندان توصیه میکنیم، با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خصوصاً در شب چهارشنبه آخر سال، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر برای آن‌ها در آستانه سال نو پیشگیری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار