مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام و دبیر برگزاری جشنواره:
مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام و دبیر برگزاری جشنواره از پایان کار اولین دوره جشنواره زیست شناسی استان ایلام یادواره شهید داریوش رضایی نژاد خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 16 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام و دبیر برگزاری جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در شش محور دست سازه، انیمیشن و کلیپ، محصول نرم افزاری، تشریح، مقطع میکروسکوپی و بخش ویژه دبیران برگزار شد.

سید سعدالله نبوی نژاد بیان داشت: ۲۳۷ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری آثار توسط برجسته ترین دبیران زیست شناسی استان برگزیدگان معرفی شدند.

وی برگزیدگان بخش تشریح را کیانا همتی پور، فاطمه کرمی پور و مبینا کرمی از آبدانان، زینب سهرابی، نازنین مجیدی فر، الناز علی زمانی و فاطمه سلیمانی از ایلام، مبینا سموری، آتنا یوسفی و مبینا رحیمی از دهلران، سیده حدیث حسینی از آبدانان و پریوش دارایی از دهلران عنوان‌کرد. وی برگزیده های بخش دست سازه را فاطمه منتی از ملکشاهی، سیده ستایش موسوی از ایلام، پردیس ضمیری خواه از ملکشاهی، مبینا میرزائی از بدره، نگین حاجی زاد از ملکشاهی، حدیث دلفیان از دهلران، تارا یوسف ونداز آبدانان، معصومه پیکره از ملکشاهی و پرند فرخی از ایلام اعلام کرد.

مدیر پژوهش سرای فرهیختگان ایلام و دبیر برگزاری جشنواره ادامه داد: امیرحسین پیری، محمدیاسین بارانی، سیده حدیث حسینی، نسترن زرین زاده، سیده دیانا صافی و نیکو اکبری از آبدانان، ارمیتا کمریان، اسما کرمی، فاطمه هواس بیگی، نیلوفر گوهری و سونیا وثیق از از ایلام، حسین مهدی زاده از دره شهر، برگزیده های بخش کلیپ و انیمیشن معرفی شدند.

نبوی نژاد برگزیده بخش ترجمه انیمیشن و کلیپ را سیده حدیث حسینی و سیده دیانا صافی از آبدانان و برگزیده بخش محصول نرم افزاری را هلیا خسروی از ایلام عنوان کرد.

وی برگزیدگان بخش مقطع میکرسکوپ را مبینا سموری و آتنا یوسفی و مبینا رحیمی از دهلران، هستی بیگ نظری، مهشید سبزی و نیلوفر غلامی از آبدانان، نسترن بازگیر از دره شهر، فاطمه عزیزی، کوثر هواسی و زینب شاه محمدی از ملکشاهی اعلام‌کرد.

وی ادامه داد: برگزیده های بخش دبیران نیز یاسر عارف زاده و امین عبدی از مهران و زینب رئیسی از ملکشاهی بودند

نبوی نژاد با ذکر اینکه در این دوره از جشنواره ۸۶ درصد شرکت کنندگان دختر و ۱۴ درصد نیز پسر بودند خاطرنشان کرد: از مجموع آثار ارسالی ۱۲۵ اثر در محور دست سازه، ۶۱ اثر محور کلیپ و انیمیشن، ۳۰ اثر محور تشریح، ۱۷ اثر مقطع میکروسکوپی و ۴ اثر در محور محصول نرم افزاری به دبیرخانه ارسال شده اند.

۱۰۰ هزار دانش اموز در ایلام به تحصیل اشتغال دارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار