مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: رسانه استانی با برنامه های شاد و متنوع میهمان لحظات شاد مخاطبان شبکه استانی مرکز ایلام در ایام نوروز ۱۴۰۰ است .
کد خبر: ۹۴۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 16 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بازوند اظهار داشت : توجه به سلامت مردم و تاکید بر در خانه ماندن هم استانی های ایلامی در ایام نوروز ۱۴۰۰ مهمترین موضوع در ساخت ویژه برنامه های تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ است.

وی افزود : معاونت سیمای مرکز ایلام باویژه برنامه زنده تحویل سال به مدت ۱۸۰ دقیقه شامل آیتم های متنوع مانند نمایش طنز ، شعر و سرود محلی ، رسم و رسوم نوروز در ایلام و حضور میهمانان مختلف در استودیوی سیمای مرکز ایلام به استقبال نوروز ۱۴۰۰ می رود .

همچنین با ویژه برنامه هایی نظیر جنگ شبانه و هارانه ،برنامه های تولیدی بنه مال،کودک ، ریوار و مستند های فاخر تولید مرکز ایلام مانند مستند های ایلام شناسی و فیلم های سینمایی ایرانی شاد و... از روز اول فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته مخاطبان تلویزیون ایلام را همراهی می کنند.

بازوند به برنامه های شنیدنی رادیو ایلام در ایام نوروز ۱۴۰۰ پرداخت و گفت :عوامل پر تلاش صدای مرکز ایلام از اول فروردین ۱۴۰۰به مدت ۱۵ روز بصورت روزانه با برنامه صبحگاهی بهار ایلام ، قصه های سردار،روایت راوی ،برنامه عصرگاهی وهار ایلام ،برنامه طنز موج خنده ،برنامه های معارفی همچون برآستان جانان و تا ملاقات خدا، برنامه کودک و نوجوان و همچنین برنامه های تولید ی از جمله بازیهای محلی ، سیران وهار ، تمنای وصال ، برنامه های شبانگاهی و گلبانگ شبانه و مستند ها و نمایش های فرح بخش میهمان شنوندگان رادیو ایلام خواهند بود .

بازوند با اشاره به شرایط خاص نوروز ۱۴۰۰ بر تلاش معاونت خبرمرکز ایلام بر اطلاع رسانی دقیق شرایط کرونا در استان و همچنین آگاه سازی مردم از خطرات اجتماعات و مسافرت ها در ایام نوروز گفت : تولید و پخش گزارش های مختلف از مکان های دیدنی و طبیعی استان برای ایجاد نشاط در میان خانواده هایی که امسال بدلیل شرایط خاص مجبور به خانه نشینی هستند ، ارتباط زنده تصویری با گزارشگران و مسئولان در ایام نوروز ، ارتباط مجازی با محتوای خبری با اعضاء کاروان های راهیان نور و بیان دلتنگی های آن ها با وضع موجود کرونایی و... از جمله این فعالیت هاست .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین به تدارک ویژه معاونت فضا ی مجازی مرکز و حضور گسترده در شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود :تولید و پخش ویدئو کلیپ های معرفی استان و آثار تاریخی و طبیعی آن ، اینفوگرافی نقاط تاریخی ودیدنی استان ،نماهنگ های مربوط به طبیعت زیبای استان ، ارائه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه گردشگری و نیازمندی های گردشگران در فضای مجازی ، باز نشر تولیدات رادیو و تلویزیون در بستر فضا ی مجازی ، حاصل تدارک گسترده این معاونت در ایام نوروز ۱۴۰۰ است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار