استاندار جدید ایلام گفت: اولویت های کاری استانداری در ماه های باقیمانده از فعالیت دولت تدبیر و امید، حفظ همدلی و وحدت بیشتر بین مردم و مسوولان، مهار کرونا، برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و به ثمر رساندن ۴۴ پروژه باقیمانده در استان است.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 15 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری  در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم استان ایلام اظهار داشت: ۴۴ پروژه عمرانی با ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان وجود دارد که باید با تلاش و پیگیری این پروژه ها تا پایان دولت به ثمر و بهره برداری برسند.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت ها حفظ وحدت و همدلی در استان ایلام است و شخص استاندار نیز به عنوان خادم اصلی مردم هدفی جز خدمت رسانی به استان ایلام در این مدت کوتاه ندارد.

نوذری با قدردانی از پیگیری و تلاش های قاسم سلیمانی دشتکی ، یادآور شد: استاندار سابق ایلام در مدت ۳۹ ماه حضور در استان با فعالیت های مداوم و مجدانه خود منشا اقدامات بسیار خوب و موثری برای این منطقه بود.

وی با اشاره به اتفاقات بسیاری که در این مدت در استان ایلام افتاد، ادامه داد: در اربعین سال ۹۷ در مهران شاهد یک عظمت و شکوه جاودانی بودیم و یک کار بزرگ و حماسه سیاسی و اجتماعی اتفاق و کار بسیار بزرگی در استان شکل گرفت که استاندار وقت با مدیریت بی نظیر این حماسه بزرگ مردمی را مدیریت کرد و در در بحث سیل هم سنگ تمام گذاشت.

وی تاکید کرد: نگاه من به ایلام حفظ و تشدید وحدت، همدلی و هم افزایی همه اقشار و مسوولان استان است و انتظار از مدیران دستگاه ها نیز مدیریت جهادی و کار و تلاش بیشتر برای به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام و در دست اقدام است./م

بیشتر بخوانید::

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار