فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از آمادگی کامل پلیس ایلام برای اجرای ماموریت های پایانی سال خبر داد و گفت: حفظ سلامت مردم اولویت پلیس است.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 15 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با استاندار ایلام عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آسایش مردم به صورت شبانه روز تلاش می‌کند اما هر ساله به سبب ماموریت‌های پایانی سال، این ماموریت‌ها تشدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس استان همه تلاش خود را برای خدمت گذاری مطلوب به مردم بکار می‌گیرد، افزود: کیفی سازی کلانتری‌ها، کاهش تلفات رانندگی، کاهش جرایم، برخورد قاطع با مجرمان، رفع نواقص و کاستی‌ها از دیگر فعالیت‌هایی است که پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت انجام داده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در خیابان‌های شهر و خرید مردم در روزهای پایانی سال که این موضوع با توجه به وضعیت شیوع کرونا می‌تواند زنگ خطری باشد، تدابیر لازم در زمینه حفظ امنیت در شهر اندیشیده شده است.

وی با اشاره به احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا و اهمیت خودمراقبتی از شهروندان خواست، نسبت به عدم حضور در معابرعمومی و همچنین دوری از تجمع احتمالی در چهارشنبه آخر سال، اهتمام ویژه داشته باشند تا خدای نکرده شاهد طغیان موج چهارم کرونا نباشیم.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا، امسال برگزاری مراسم چهارشنبه آخرسال و چادر زدن در دامان طبیعت ممنوع است و پلیس با برهم زنندگان نظم اجتماعی جامعه برابر قانون برخورد می‌کند.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه موفقیت پلیس در تأمین امنیت اجتماعی بدون همکاری و مشارکت مردمی حاصل نمی‌شود، خاطر نشان کرد: همراهی همه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی برای حفظ و ارتقای امنیت یک ضرورت بوده و باید همه با هم در این راستا تلاش کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار