با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن ؛
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سراسر کشور یکصد هزار واحد مسکونی برای محرومین در حال ساخت است که سهم استان ایلام از این تعداد دو هزار واحد می باشد.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 14 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد  در حاشیه مراسم 209 واحد مسکونی استان  در  بخش سیوان اظهار داشت: احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای محرومان در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن قرار دارد و در همه مناطق سعی بر احداث و واگذاری این واحدها برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی است.  

وی یادآور شد :بنیاد مسکن یادگار و صدقه  جاری امام راحل(ره) است و رسالت این بنیاد ساخت مسکن محرومین ،باز سازی و احداث مسکن خسارت دیدگان از بلایای طبیعی است.

روحانی نژاد با بیان اینکه بنیاد مسکن در روستاها برای تهیه، تصویب و به اجرا رساندن طرح هادی حضور جدی دارد افزود: با اجرای طرح هادی کاربری اراضی محدوده روستا در زمینه های مسکونی، آمورشی، فضای سبز.....مشخص می شود.

وی از دیگر مزایای طرح هادی به صدور سند از صفر تا صد،تسهیلات کم بهره و مقاوم سازی خانه های روستای در مقابل زلزله و سیل می باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب بیان داشت: در زلزله اخیر استان کهکیلویه و بویر احمد ۱۲۶۲ واحد مسکونی تخریب و ۲۹٠٠ واحد نیازمند تعمیرات اساسی شدند که تلاش می شود تا پایان فرودین تعمیرات واحدهای آسیب دیده به پایان رسیده و تا پایان تیرماه نیز واحدهای احداثی تحویل آسیب دیدگان  شود.

 1411 واحد مسکن محرومان به مرحله انعقاد قرارداد با بانک های عامل رسیده  است

محبی مدیر کل بنیاد مسکن نیز گفت: در این طرح به هر خانه ارائه تسهیلات به صورت ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض برای افراد قابل پرداخت است.

وی افزود: از مجموع ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار و ۷۴۴ متقاضی عادی جامعه هدف بنیاد مسکن، ۳۰۵ نفر معرفی شده کمیته امداد (ره) و همچنین ۱۳۲ متقاضی نیز از سوی سازمان بهزیستی استان معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان داشت : همچنین از مجموع ۲ هزار واحد مسکن محرومان، یک هزار ۴۱۱ واحد به مرحله انعقاد قرارداد با بانک های عامل رسیده و آماده پرداخت شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار