مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در سال 99 جذب چهار هزار و ۵۰۰ مشترک جدید روستایی برای شرکت مصوب شده بود که از ابتدای سال جاری پنج هزار و ۸۶۱ مشترک جذب شده که این میزان نشانگر رشد ۱۳۰ درصدی نسبت به میزان ابلاغی است.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 13 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  عباس شمس اللهی  اظهار داشت: سال جاری با توجه به اهداف کمی مشخص شده از سوی شرکت ملی گاز برای شرکت گاز استان ایلام ، جذب پنج هزار و ۵۰۰ مشترک جدید شهری تعریف شده بود.

وی به اجرای گازرسانی به مناطق مختلف روستایی استان اشاره کرد و افزود: در این زمینه جذب چهار هزار و ۵۰۰ مشترک جدید روستایی برای شرکت مصوب شده بود که از ابتدای سال جاری پنج هزار و ۸۶۱ مشترک جذب شده و نشانگر رشد ۱۳۰ درصدی نسبت به میزان ابلاغی است.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام درصد تحقق جذب مشترک را در مناطق شهری ۱۱۱ و در مناطق روستایی ۱۳۰ درصد عنوان کرد و گفت: شرکت گاز استان از شهریور ماه سال ۹۸ بعنوان اولین شرکت گاز استانی نسبت به حذف قبوض کاغذی اقدام و در سال جاری نیز تمام قبوض را به صورت پیامکی و الکترونیکی به مشترکان ابلاغ کرده است.

شمس الهی به افزایش تاب آوری و پایداری شبکه توزیع گاز و رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در سطح استان اشاره کرد و افزود: امسال با رینگ کردن خطوط تغذیه و ایستگاههای TBS، اقدامات متعددی بعمل آمد که کمترین میزان قطع گاز مشترکین نسبت به سال های اخیر را در استان داشته ایم./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار