فرماندار دره شهر گفت:کمیته پایش و نظارت شهرستان دره شهر با حضور کارشناسان بهداشت محیط، نیروهای بسیج و هلال احمر بصورت روزانه از بازار، اصناف، ادارات، بانک ها، مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید می کنند.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 12 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ کیانوش محمد نژاد اظهار کرد: این کمیته همچنین از اوایل طرح شهید سلیمانی از یک هزار و ۳۲۰ مرکز عرضه مواد غذایی و اماکن بازدید کرده که در این راستا ۴۰ مکان که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند، پلمب شده است.

 وی گفت:کمیته پایش و نظارت شهرستان دره شهر با حضور کارشناسان بهداشت محیط، نیروهای بسیج و هلال احمر بصورت روزانه از بازار، اصناف، ادارات، بانک ها، مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید می کنند.

محمدنژاد افزود: همچنین این کمیته برای فروشگاه هایی که پروتکل های بهداشتی را بطور دقیق رعایت نکرده اند ۶۸ مورد اخطاریه صادر و ۴۱ مورد را نیز به مراجع قضایی معرفی کرده است.

وی در خصوص فعالیت های کمیته مراقبت و رهگیری شهرستان نیز افزود: این کمیته به عنوان یک کمیته فعال از اوایل آذر ماه تاکنون ۸۹۰ تست پی سی آر در سراسر شهرستان را به ثبت رسانده که از این میزان ۲۲۳ مورد مثبت شده اند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار