متاسفانه عدم توجه برخی مدیران ادارات در شهرستان دهلران  تا جایی پیش رفته که این رویه برای شهروندان غیرقابل تحمل شده است ودیگر نمی توانند از ناکارآمدی آنها چشم پوشی کنند و از این رو در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده مشکلات خود را فریاد می زنند
کد خبر: ۹۴۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 12 March 2021

تابناک ایلام مجتبی کاور ::بدون شک مدیران به عنوان نماینده عالی هر دستگاه برابر دستور العمل های قانونی وسازمانی خود دارای وظایفی هستند که باید به آن عمل کنند، تا علاوه بر اجرای اهداف سازمانی خود و  خدمت به مردم گام بردارند تا موجب رضایت مندی آنان شود

 متأسفانه  برخی مدیران  ادارات در شهرستان دهلران امورات محوله خود را رها کرده اند که این امر باعث نارضایتی شهروندان شهرستان دهلران شده است .شهروندانی که از ابتدایی ترین حقوق اجتماعی و شهروندی خود محروم هستند .

بدون شک این محرومیت محصول ناکار آمدی مدیرانی است که تنها به حفظ سمت ومیز خود فکر می کنند وحتی برای اندکی در انظار عمومی هم ظاهر نمی شوند واز امورات محوله خود کاملا بی اطلاع هستند و تنها چیزی به عنوان کارنامه با خود دارند همان یدک کشیدن کلمه مدیریت است که از دید افکارعمومی آن هم ناکار آمد است  !

متاسفانه عدم توجه برخی مدیران ادارات در شهرستان دهلران تا جایی پیش رفته که این رویه برای شهروندان غیرقابل تحمل شده است ودیگر نمی توانند  از نا کارآمدی آنها چشم پوشی کنند ودر شبکه های اجتماعی به صورت گسترده مشکلات خود را فریاد می زنند

ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست که نیست وانتظار است دادستان به عنوان مدعی العموم ودستگاه های نظارتی به عنوان نهاد قانونی مدیران را مورد بازخواست قرار دهند .

باید با این گونه رویکرد ناپسند مدیریتی به شدت  برخورد کنند، چرا که برابر قانون مردم حق وحقوقی دارند که باید دستگاه های نظارتی تا تحقق آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

متاسفانه یکی از بزرگترین چالش‌های امروز کشور ما مدیران ناکار آمد هستند که درجای خود قرار نگرفته اند واینجاست باید تعارفات سیاسی و قومی وقبیله ای را کنار بگذاریم  و در برکناری برخی مدیران ناکارآمد تعلل نشود.

متاسفانه برخی از مدیران با ناکارآمدی خود مردم را نسبت به نظام و دولت بسیار بدبین کرده اند وباید مدیر ناکار آمد  بدون تعارف های معمول سیاسی،  قومی  وقبیله ای برکنار کرد .

بدون هیچ شک فرمانداربه عنوان نماینده عالی دولت با تسلط و شناخت کافی از شورای اداری که دارد انتظار است با برکناری مدیران ناکار آمد به بحران مدیریت در ادارات شهرستان دهلران پایان دهد چرا که مردم دیگر نمی توانند ناکار آمدی مدیران را بیش از این تحمل کنند .

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار