استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:با بیان اینکه محرومیت زدایی و توسعه استان ایلام به ویژه مناطق محروم و دورافتاده از اولویت های دولت است، اضافه کرد: هدف و تلاش ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایلام است.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 11 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری اظهار کرد: بسیاری از طرح های کشاورزی و عمرانی در شهرستان هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است و بدون شک روند خدمات رسانی به مردم شهرستان هلیلان با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

وی افزود: دولت با همکاری بنیادهایی چون مستضعفان، علوی و برکت تلاش گسترده ای برای خروج این منطقه از محرومیت و فقر داده است.

نوذری بیان کرد:طرح گلخانه مدرن هیدروپونیک هلیلان که از مدرن ترین پروژه های گلخانه ای کشور محسوب می شود در شهرستان محروم هلیلان اجرایی شده است تا گوشه ای از مشکلات ساکنان این منطقه کاهش یابد.

استاندار ایلام گفت:در حال حاضر ۲ طرح کشاورزی کهره و داجیوند به گستره سه هزار هکتار در دست احداث است که تا پایان فعالیت دولت کنونی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و توسعه استان ایلام به ویژه مناطق محروم و دورافتاده از اولویت های دولت است، اضافه کرد: هدف و تلاش ارائه خدمات مطلوب به مردم استان ایلام است./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار