معاون استاندار ایلام ؛
معاون استاندار ایلام گفت: برای کاهش شیوع کرونا در این استان از تاریخ ۱۶ اسفند به مدت یک هفته دیگر نیز عدم فعالیت پایانه مسافری مرز مهران تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 11 March 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی مطرح کرد: گفت:باید میزان حضور افرادی که از مرز مهران به داخل استان وارد می شوند کاسته و تدابیر لازم نیز در این مرز از نظر تست سریع کرونا مهیا شود.

وی بیان داشت:برخی مسافران سایر استان ها پس از ممانعت از ورود آنان از سایر مرزها برای ورود به کشور به مرز مهران مراجعه کرده و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده اند.

بسطامی اظهار داشت:: نظارت بر اجرای مصوبات قرارگاه در روزهای پایانی سال برای کاهش شیوع کرونا در سراسر استان افزایش یابد، چرا که در این روزها احتمال گردهمایی و اجتماعات بیشتر می شود.

وی افزود: هر مدیری که مصوبات قرارگاه کرونا را به دقت اجرا نکند، مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی و با فرد متخلف برخورد قاطع می شود. 

معاون استاندار ایلام گفت:شیوه نامه فعالیت برخی اصناف و گیم نت ها شامل نوع فضا، زمان فعالیت در ستاد کرونا مطرح و در صورت تصویب آن شیوع نامه، فعالیت این اصناف مشروط به رعایت آن دستورالعمل خواهد بود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار