نماینده ولی فقیه در استان ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:شفاف سازی روند توزیع اقلام مصرفی از یک سو موجب می‌شود اقلام به راحتی و با قیمت مصوب به دست مردم برسد و از سوی دیگر اصناف و بازاریان در این راستا با آرامش خاطر بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 10 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار شامگاه سه شنبه در دیدار صمیمی با جمعی از نمایندگان اصناف و بازاریان شهر ایلام اظهار داشت: شفاف سازی روند توزیع اقلام مصرفی از یک سو موجب می‌شود اقلام به راحتی و با قیمت مصوب به دست مردم برسد و از سوی دیگر اصناف و بازاریان در این راستا با آرامش خاطر بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی یادآور شد: انباشت کالاهای مورد نیاز نظیر روغن بیش از مصرف خانوار موجب می‌شود برخی برای نیاز مصرف روزانه خود با مشکل مواجه و تجمعات و صف های زیاد در ورودی فروشگاه ها که عامل اصلی شیوع کرونا است، ایجاد شود.

امام جمعه ایلام گفت: با اهتمام مسوولان و همکاری مردم تورم و گرانی برطرف و اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد که این مسئله موجب شور و نشاط در داخل جامعه می‌ شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: با وجود شرایط تحریمی و همچنین شیوع کرونا که بیش از یک سال است درگیر آن هستیم زیرساخت های توسعه در این کشور تکمیل شده و از گذرگاه های سخت عبور کرده ایم.

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا در آینده نیز مشکلات و مسایل پیش رو با اهتمام مردم و مسوولان حل و فصل خواهد شد.

امام جمعه ایلام در ادامه بزرگترین گناه را در این شرایط یاس و ناامیدی از درگاه خداوند ذکر کرد و گفت: باید همواره در کلیه امور زندگی و در مواقع مشکلات و سختی ها به خداوند متعال توکل کنیم.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در بخشی دیگری از سخنان خود توان نظامی کشور را در جهان برجسته و شاخص عنوان کرد و افزود: این توان نظامی، علمی و پیشرفت در کلیه عرصه ها با اتکا به پشتوانه مردمی شکل گرفته است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: توان نظامی کشور موجب شده هیچ کشوری حتی فکر تهاجم به مرزهای ما را نداشته باشد که این مایه مباهات برای مردم است‌.

وی با قدردانی از تلاش های سازمان صمت ، اصناف و دیگر دستگاه‌های مرتبط استان به دلیل تامین کالاهای اساسی در شرایط جنگ اقتصادی، گفت: چنانچه نظارت بر توزیع اقلام مصرفی مردم بیشتر شود، بطور قطع مشکلات مردم در تهیه این اقلام نیز برطرف خواهد شد./م

بیشتر بخوانید::

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار