رییس اداره مخابرات شهرستان آبدانان گفت: یکی از دغدغه های مردم آبدانان خصوصا در مناطق روستایی مشکل آنتن دهی تلفن همراه بود که تلاش شد تا حد ممکن این معضل برطرف و دسترسی مردم به اینترنت و تلفن همراه میسر شود.
کد خبر: ۹۴۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد جابری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : دسترسی به اینترنت در روستاهای انجیره و گنداب با مشکل مواجه بود که با جاگذاری و نصب فیبرنوری این مشکل برای این دو روستا برطرف و خوشبختانه امروز از اینترنت تری جی بهره مند هستند.

وی با اشاره به ضعف آنتن دهی در بعضی نقاط کور شهر مورموری بیان کرد: با تقویت و نصب دکل تری جی تپه مورموری مشکل آنتن دهی این مناطق رفع و تا حوالی امامزاده سید یوسف پوشش آنتن تلفن همراه برقرار است.

جابری با اشاره به نصب و راه اندازی دکل همراه اول در روستاهای لرغه، آبطاف، تپه حمام، بانکت و هفته چشمه داشت و عنوان کرد: پیگیری های لازم با اداره کل ارتباطات جهت راه اندازی دکل روستاهای چمکبود و وچکبود جودکی نیز به عمل آمده و به زودی مشکل آنتن دهی و اینترنت اکثرا قریب به اتفاق روستاهای سطح شهرستان برطرف خواهد شد.

مسئول مخابرات آبدانان اظهار داشت: برخی نقاط شهری مثل شهرک اندیشه با مشکل ضعف اینترنت مواجه بودند که با نصب دکل و راه اندازی طی روزهای آینده این مشکل نیز برطرف می شود.

وی با ابراز گلایه از مردم در ممانعت از نصب دکل سایت بی تی اس در محله فرهنگیان باقرصدر تصریح کرد: علیرغم تهیه زمین و رایزنی‌های متعدد جهت اخذ مجوز سایت و نیز مشخص شدن پیمانکار آن اما برخی اهالی شریف منطقه مذکور مانع نصب و راه اندازی شده لذا از مسئولین محلی و دادستان انتظار داریم به موضوع ورود و این معضل را برطرف نمایند.

جابری خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات در رابطه با محله های تازه تاسیس و فاقد تلفن ثابت بررسی های کارشناسی شده انجام داده و کار کابل کشی و راه اندازی و نصب خط تلفن در دست اقدام می باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار