رئيس دانشگاه ايلام گفت : کنفرانس بين‌المللي پيامدهاي جهاني کرونا بصورت مجازی و مشترک با دانشگاه UTM مالزي، در 9 محور و بصورت مجازي 19 و 20 اسفند برگزار مي‌گردد.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد علي‌اکبري اظهار داشت: کنفرانس بين‌المللي پيامدهاي جهاني کرونا بصورت مشترک با دانشگاه UTM مالزي و با همکاري دو دانشگاه تهران و شهيد بهشتي در داخل کشور و دانشگاه‌هاي ناميک کمال و اسکودار از کشور ترکيه و دانشگاه‌هاي سليمانيه و کوفه از کشور عراق برگزار می شود.

 وی با اشاره به اینکه این کنفرانس در 9 محور برگزار می شود، افزود: تاريخ بيماري‌هاي همه‌گير از گذشته تاکنون، کرونا و فرهنگ و تغييرات اجتماعي، کرونا و مسائل اقتصادي و تجارت مدرن، کرونا و آموزش مجازي، کرونا و تفکرات مذهبي، کرونا و توريسم و ورزش، کرونا و سياست و امنيت و ارتباطات بين‌المللي، کرونا و روابط خانوادگي و جنبه‌هاي روحي و رواني و کرونا و اقدامات پزشکي و بهداشتي، روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 اسفند بصورت مجازي برگزار مي گردد.

دکتر علي اکبري افزود: در اين کنفرانس محققين رشته‌هاي علوم انساني و اجتماعي از سراسر جهان با ارائه 101 مقاله در 33 پنل تخصصي حضور خواهند داشت.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه براي مراسم افتتاحيه کنفرانس برنامه ريزي متنوعي انجام گرفته است، گفت: در مراسم افتتاحيه دکتر سيد احمد رضا خضري استاد تمام دانشگاه تهران، دکتر عباس احمدوند عضو هيات علمي دانشگاه شهيد بهشتي، دکتر حاجي ادريس، دکتر عارف صالح و دکتر انصار از کشور مالزي، دکتر ترحان و دکتر ارگور از کشور ترکيه و اينجانب بعنوان سخنراني کليدي مطالب مورد نظر خود را ارائه خواهيم داد و سپس ديگر برنامه‌ها اجرا مي‌گردد.

دکتر علي اکبري با دعوت اساتيد، نويسندگان، پژوهشگران، دانشجويان و علاقمندان براي شرکت در اين کنفرانس گفت: حضور محققين صاحب نام داخلي و جهاني در اين کنفرانس و سطح بالاي مقالات ارائه شده، متضمن فرصتي بي نظير جهت تبادل نظر جهت تبيين پيامدهاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و آموزشي کرونا در ايران و جهان است، لذا از همه علاقمندان در سطح کشور و استان درخواست مي‌گردد از ساعت 9:30 صبح روز سه‌شنبه برنامه‌هاي روز اول کنفرانس را از طريق لينک کنفرانس در فيسبوک به آدرس: https://fb.me/e/PdMaUKKS، يوتيوب به آدرس: https://youtu.be/RZK8vD1ixaE و وبسايت همايش به آدرس: https://humanities.utm.my/islamic/icctme2021/ ملاحضه نمايند.

رئيس دانشگاه يادآور شد: با توجه به اختلاف زمان کشور مالزي با ايران، از علاقمندان و شرکت کنندگان درخواست مي‌گردد که ليست برنامه‌هاي کنفرانس و بخصوص ساعات اجراي برنامه‌ها را با دقت مطالعه نمايند.

شايان ذکر است که کنفرانس بين‌المللي تاثيرات جهاني کرونا دومين کنفرانس بين‌المللي دانشگاه ايلام در طي سه سال گذشته و سومين کنفرانسي است، که در دانشگاه ايلام بصورت مجازي برگزار مي گردد.

یادآور مي‌شود در طي چند سال گذشته، کنفرانس ملي گفتمان اعتدال، کنفرانس بين‌المللي گرد و غبار، کنفرانس ملي تازه‌هاي علوم ورزشي و سلامت و کنفرانس ملي زيست جهان پسا کرونا با اهتمام جدي دانشگاه ايلام و استقبال صاحب‌نظران‌ و پژوهشگران ملي و بين المللي در سطح عالي برگزار گرديده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار