رئیس اداره صمت؛
رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون 296پرونده تخلفات صنفی به ارزش 22میلیارد ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی مهدوی اظهار داشت : مهم ترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی و گران فروشی بوده است.

وی گفت : از ابتدای امسال تاکنون 7هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دهلران انجام شده است.

وی ادامه داد : بیشترین تخلفات ثبت شده طی این مدت گران فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

رئیس اداره صمت گفت : طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز 1400 با همکاری دستگاه های متولی با محوریت واحد بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و... از ابتدای اسفند ماه در نوبت صبح و عصر و طی گشت های مشترک در حال انجام است.

وی ادامه داد : متصدیان واحدهای صنفی با توجه به شرایط خاص کرونایی، علاوه بر رعايت دستورالعمل بهداشتی و توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان، رعایت اخلاق و انصاف در معاملات را سرلوحه کسب خود قرار داده و مقررات صنفی و تعزیری را رعایت کنند.

مهدوی افزود : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره تلفن 337255555 ویا سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

وی تصریح کرد : دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار