مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۱ درصد تردد های ۱۱ ماهه سال جاری در محورهای مواصلاتی این استان با سرعت غیرمجاز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 07 March 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ایوب کرد در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل این استان اظهار داشت: از مجموع ۴۰ میلیون و ۶۵ هزار و ۲۰۴ تردد ثبت شده در این مدت هفت میلیون و ۴۷۰‌ هزار و ۶۵ تردد معادل ۲۱ درصد آن با سرعت غیرمجاز انجام شده است.

وی افزود: همچنین سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی استان سبب شده در این مدت واژگونی و برخورد رخ به رخ بیشترین علل بروز سوانح رانندگی را تشکیل دهند که عمدتا این گونه تصادفات متاسفانه به دلیل شدت ضربات وارده منجر به فوت سرنشینان شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان آموزش و فرهنگ سازی را از موثرترین راهکارها در کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان دانست و گفت: این اداره کل به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور علاوه بر نصب ۵۰۰ کیلومتر شیار لرزاننده، اصلاح ۳۰۰ کیلومتر شیب شیروانی و اجرا و نصب ۵۱ سامانه ثبت تخلفات با تولید و پخش انیمیشن، ایمن سازی مدارس، آموزش معلمان، اجرا و پخش دو برنامه صدا و سیمای راهبران و همچنین نشر اخبار و کلاژ در فضای مجازی اقدامات ارزشمندی را در راستای نهادینه سازی فرهنگ ترافیک در استان انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار