کد خبر: ۹۴۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 07 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، نساء کروندی- معجزه انقلاب اسلامی در جهان طنین انداز شد، مردمانی که برای هر گونه حرکت، پیشرفت و آگاهی محدود شده بودند با رهبری امام خمینی(ره) و هدف ارزشمندی‌ که رنگ و بوی خدایی داشت متحد شدند.

مردم با هر سن، جنسیت و عقایدی که داشتند برای استقلال کشور، آزادی مردم ایران از بند طاغوت و استقرار جمهوری اسلامی تلاش و در این راه فرزندان ارزشمند این مرزبوم را تقدیم نظام کردند.

مردم ما از ابتدای انقلاب تا کنون با حضور خود در زمان‌های حساس و اعلام نظر خود حمایت از این نظام را به جهانیان به ویژه نظام سلطه فهماندند که هر چند مشکلات در داخل کشور وجود دارد اما همچنان بر استقلال کشور تاکید داریم چرا که بر این معتقدیم که تمام مشکلات به دست نیروهای داخلی مرتفع می‌شود.

هجمه‌های بسیاری در طول چهار دهه انقلاب دیدیم اما هر روز مردم برای حفظ و تعالی نظام متحد تر شدند.

در این بین سوء مدیریت‌، منیت، خودبینی و منفعت حزبی و جناحی کشور را دچار مشکل کرد، مشکلی که در برخی مواقع سبب بروز مشکلات امنیتی نیز شد.

در نظام مقدس اسلامی و در مکتب انقلابی که امام خمینی (ره) آن را پایه گذاری کرد مدیران، نخبگان و افراد توانمندی تربیت شدند و در طول این چهل سال و اندی خدمات خوبی را به کشور ارائه و سبب عزت مندی آن در جهان شدند.

در آغاز راه چهل ساله دوم نظام ارزشمند اسلامی، مقام معظم رهبری با هوشمندی تمام نقشه گام دوم انقلاب را ترسیم کرد چیزی که در این برنامه به چشم میخورد تاثیر گزاری هر فرد در هر جایگاه، سن و پیشه‌ای که هست مشخص شده است.

افراد با یک هدف که همان تعالی و پیشرفت نظام و انقلاب است باید فعالیت کنند در غیر این صورت از مسیر صحیح گام دوم انقلاب منحرف شده اند.

مردم ما از ابتدای انقلاب گوش به فرمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند و هستند اما باید دید آیا مسئولین در قوای مختلف نیز این مسیر را در پیش دارند و یا تنها این الفاظ را به صورت شعارگونه تنها در صحبت‌های خود می‌آورند و در عمل آنها نمودی ندارد.

چندی پیش مقام معظم رهبری در تاکیدی به اختلاف نظرهای دولت و مجلس اشاره کرد و به سران این دو قوا اعلام کرد که مشکلات نباید نشان دهنده دوصدایی باشد.

این چند صدا بودن سران قوا را سیاست مداران ناشی از اختلافات شخصی و جناحی می‌دانند که از آغاز دور دوم دولت تدبیر و امید آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

در همه برهه ها شاهد بودیم هر زمانی که متحد شدیم توانسته‌ایم بر بزرگترین مشکلات غلبه کنیم اما وقتی اوضاع خوب نیست یعنی در کنار هم نیستیم.

باید مسئولین با کنار گذاشتن دیدگاه‌های شخصی و جناحی و بدور از منفعت طلبی فعالیت کنند مردم نیز همواره پشتیبان نظام هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار