رییس اتاق اصناف شهرستان از رصد و بازرسی سه هزار و ۱۷۱ واحد صنفی در بهمن ماه امسال خبر داد و اعلام کرد: بر همین اساس ۲۳۰ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف به ارزش ۲۸۱ میلیون تومان برای آنها تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 07 March 2021

 

لطف الله ستاره روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در این بازرسی ها از ابتدا تا انتهای بهمن ماه ۲۹۱ واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و جهت دریافت پروانه به اتحادیه های مربوطه معرفی شد.

وی اظهار داشت: تخلفات صنوف اغلب در زمینه گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورت حساب، حراج غیر قانونی و ارائه ندادن فاکتور خرید، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و خسارت وارده به شاکی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح بازرسی و نظارت است، هشت گشت مشترک با دستگاه های نظارتی شهرستان جهت نظارت بر بازار صورت گرفته است.

ستاره با اشاره به توزیع مرغ با قیمت مصوب در شهر و چهار روستای بخش فشافویه شهرستان ری اضافه کرد: با توجه به افزایش نرخ مرغ در سراسر کشور اتاق اصناف این شهرستان با همکاری اتحادیه پرنده و ماهی در فشافویه ۲۲ تن مرغ در طول یک ماهه گذشته توزیع کرده است.

وی یادآور شد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد را از طریق تماس با شماره تلفن ۵۵۹۶۴۲۰۴ به واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار