مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان داشت: اسپانسرها به دنبال برند خوب هستند و هیئت ها برای جذب اسپانسر باید تمام توان خود را به کار بسته و توانمندی های خود را در این عرصه نشان دهند
کد خبر: ۹۴۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 07 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر مظفر علیشائی در نشست بانوان نواب هیئت‌های ورزشی استان، عشق و علاقه به کار را لازمه‌ی به ثمر نشستن تلاش‌ها در هیئت‌ها عنوان کرد و گفت: همفکری و همراهی رسیدن به اهداف را بیشتر و بهتر محقق می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد ورزش و جوانان بر استقلال و تمرکز ورزش بانوان است، بیان داشت: لازم است مسئولان هیئت‌ها از نقش تشریفاتی بیرون بیایند و توانایی‌های خود را به نماش بگذارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به سابقه‌ی ورزش استان، اظهار کرد: هیئت‌ها باید با مدال ، مقام و جایگاه ملی و بین‌المللی خود را به جامعه معرفی کنند تا بخش‌های مختلف کمک کنند چون اعتبار به توانایی و دانایی اختصاص می‌یابد.

علیشائی با تاکید بر اینکه باید به خودباوری و تمرین و تخصص برگردیم ، افزود: هیئت‌های بانوان باید توانایی خود را به کار بگیرند و در جمع بزرگی به نام ورزش بانوان بپیوندند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه قدردانی از فعالان هیئت‌های مختلف تا پایان سال ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: قدردانی از هیئت‌های مختلف به نمایش بیشتر توانمندی‌ها و ایجاد صمیمت برای کار بیشتر کمک خواهد کرد.

علیشائی ادامه داد : ورزش و جوانان به عنوان یک تسهیل‌گر تمام توان خود را برای کمک به ورزش بانوان به کار خواهد گرفت.

دکتر حمیرا نیک‌سرشت معاون بانوان ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست یادآور شد: هیئت‌های بانوان نشان داده‌اند که در کنار همه‌ی محدودیت‌ها به هدف، برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری فکر می‌کنند و موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف ما زنان و دختران ایلامی است،اضافه کرد: ورزش یکی از مهم‌ترین راهکارها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و امیدواریم با تلاش هیئت‌های بانوان شاهد شاهد تحقق این مهم باشیم.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان،  با اشاره به شرایط کرونایی سال ۱۳۹۹ ، ابراز امیدواری کرد در پایان سال ۱۴۰۰شاهد گزارش‌های خوبی از نتیجه تلاش‌های اثربخش بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف باشیم.

در این مراسم از مسئولان هیئت‌های ورزشی شطرنج، هیئت ورزش‌های همگانی و تکواندو بانوان به عنوان هیئت‌های برتر ۱۳۹۹ تجلیل شد./ح

 

بیشتر بخوانید

داشتن جامعه‌ای سالم و با نشاط از طریق بانوان انجام پذیر است

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام نمادی از توانمندی و پتانسیل ورزشی بانوان استان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار