مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از راه اندازی خط خدماتی شماره 1594 در این شرکت خبر داد و گفت: با راه اندازی خط مذکور، ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات، دریافت آخرین قبض، ثبت رقم کنتور، پرداخت تلفنی قبض و غیره از طریق این خط امکان پذیر خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 06 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات مطلوبتر در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخشهای مشترکین و متقاضیان گاز در سطح استان کد خدماتی به شماره 1594 راه اندازی شده است، افزود:مشترکین می توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن های ثابت یا همراه البته بدون گرفتن کد استان با شرکت گاز استان ایلام ارتباط برقرار کنند.

وی تصریح کرد: مشترکین می توانند با داشتن شماره اشتراک خود از خدمات الکترونیکی این سامانه از جمله، آخرین وضعیت قبوض صادره و پرداخت شده، اعلام کارکرد و غیره استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خاطرنشان کرد: راه اندازی نمودن خط خدماتی 1594 در کنار شماره 4 رقمی قبلی شرکت به شماره 3888 و اتصال آن به سامانه تلفن گویای شرکت برای تسریع در پاسخگویی و یکپارچه سازی خدمات در حوزه مشترکین و متقاضیان گاز در استان انجام شده است./م

بیشتر بخوانید :

برچسب ها: شرکت گاز ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار