مدیر اجرایی بهره برداری طرح توسعه میدان نفتی آذر؛
مدیر اجرایی بهره برداری طرح توسعه میدان نفتی گفت: ۳۷۰۰ نفر از ابتدای شروع کار فعالیت داشته اند و در حال ۲۲۰۰ نفر نیرو در قسمت های مختلف طرح میدان نفتی آذر مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 01 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ کیوان یاراحمدی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت : از ابتدای شروع طرح توسعه میدان نفتی آذر تا کنون تلاش شده است که بیشترین استفاده از ظرفیت نیورهای بومی انجام شودو خوشبختانه در حال حاضر ۷۰ درصد نیروهای فعال در  طرح میدان نبرد تی آذر از نیروهای بومی منطقه هستند.


وی با بیان اینکه شروع فعالیت این طرخ از سال ۹۴ با تزریق اعتبارات صندوق توسعه ملی بوده است، یادآور شد: ۳۷۰۰ نفر از ابتدای شروع کار فعالیت داشته اند و در حال ۲۲۰۰ نفر نیرو در قسمت های مختلف این طرح مشغول فعالیت هستند.

یاراحمدی با اشاره به اینکه در صورت تکمیل شدن این طرح ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند، ابراز کرد: سرمایه گذاری انجام شده برای این طرح یک هزار و ۴۴۱ میلیون یورو بوده و سهم ساخت داخل در این پروژه بالغ بر ۷۵ درصد و سهم سرمایه انسانی بومی ۵۵ درصد بوده است.

وی در خصوص ننیروهای تعدیل شده در این طرح، گفت: اقداماتی برای توسعه میدان چنگوله صورت گرفته و در صورت اخذ مجوازت لازم میدان چنگوله نیروهای تعدیل شده، در این طرح مشغول فعالیت خواهند شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار