سرپرست استانداری ایلام گفت: تلاش‌های خوبی برای تخصیص اعتبار راه آهن ایلام صورت گرفت که برای سال آینده جمعاً حدود ۲۷۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۴۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 28 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری اظهار کرد:تلاش‌های خوبی برای تخصیص اعتبار راه آهن ایلام صورت گرفت که برای سال آینده جمعاً حدود ۲۷۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

وی افزود:خوشبختانه در این مسیر اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته و عملیات اجرایی راه آهن ایلام به اسلام آباد به دستور رئیس‌جمهور شروع گردیده و با اعتبار خوبی که برای اجرای فاز اول این پروژه مهم گذاشته شده است امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

سرپرست استاندار ایلام با اشاره به اینکه پروژه‌های و زیرساخت‌های استان اغلب ملی هستند، تاکید کرد: در طول سال قریب ۱۰ میلیون نفر زائر از راه‌های استان به سمت عتبات عالیات تردد می‌کنند و در ایام اربعین این میزان ۶۵ درصد است.

وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک ایلام به کریدور اصلی اتصال شمال و جنوب و مرکز کشور به کشور عراق مبدل خواهد شد و این همان مسیری است که توسعه ایلام را به نتیجه خواهد رساند.

وی گفت: قبل از دولت تدبیر و امید طول بزرگراه‌های استان ۳۵ کیلومتر بوده، امروز به ۱۵۰ کیلومتر رسیده و چشم انداز توسعه راه استان به ۴۰۰ کیلومتر می‌انجامد که باید این مهم تحت اقدام جدی مدیرکل جدید راه و شهرسازی قرار گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار