در پی شهادت دو تن از مامورین نیروی انتظامی استان ایلام در درگیری با اشرار مسلح در دره شهر ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 28 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛در پی شهادت  دو تن از ماموران جان برکف نیروی انتظامی استان ایلام در درگیری با اشرار مسلح در شب گذشته ، سردار شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام پیامی صادر کرد.

متن پیام بشرح ذیل است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.
این آخرین باری نیست که دلهای نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم اشرار قرار می‌گیرد و دست شوم آن‌ها نهال ثمر بخش انسانهای والائی را قطع می‌کند که همواره جان عزیز خود را برای نثار در راه خدا در دست گرفته‌اند.

اینجانب شهادت "ستوانیکم سیدروح الله باصره "و سرباز وظیفه" محمد مهدی دریکوند" را به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ضل العالی) خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم ، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی استان و مردم شهید پرور استان ایلام تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار