معاون سازمان صمت استان ایلام
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: گشت های مشترک با سایر دستگاه ها، در ایام پایانی سال برای نظارت بر بازار استان تا پایان فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 28 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت الله عبدخانی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت بیان داشت: هماهنگی‌های لازم برای انجام گشت‌های مشترک تلفیقی بین بازرسان صمت با سایر دستگاه‌های اجرایی پیش بینی شده و نظارت بر اولویت‌های کالایی و خدماتی در این ایام در فرایند نظارت و بازرسی با جدیت دنبال می گردد.

او بر ضرورت حفظ آرامش بازار در ایام پایانی سال تأکید و اظهار کرد: از ۱۵ بهمن ماه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در دو بخش کالایی و خدماتی آغاز شده که تا ۳۰ فروردین سال بعد تداوم خواهد داشت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با اشاره به برنامه‌های مدون نظارتی در پایان سال به ویژه به منظور نظارت بر میوه شب عید و عرضه اقلام اساسی، اضافه کرد: رصد سیستمی زنجیره کالاهای اساسی از طریق سامانه‌های جامع تجارت و انبار باید در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه این دیدار بر نقش محوری اتحادیه‌ها، اصناف و انجمن‌ها در حفظ حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های موجود و هم افزایی با سایر دستگاه‌های متولی، شاهد اجرای هرچه بهتر طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواهیم بود./ح

 

بیشتر بخوانید

نظارت بازرسان استاندارد در بازار شب عيد تشديد خواهد شد

مردم نگران کالاهای اساسی و ضروری شب عید نباشند

نظارت کامل تعزیرات حکومتی استان بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت ها

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار