معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلامY
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بررسی و رصد وضعیت استفاده از ماسک در بین مردم نشان می دهد که در بهترین حالت ۶۳ درصد مردم استان از ماسک استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 27 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر جمیل صادقی فر اظهار کرد:یکی از توصیه های بهداشتی مورد تاکید در سراسر دنیا که بارها مورد درخواست مسوولان بهداشتی بوده، استفاده مناسب و اصولی از ماسک بخصوص در جاهای شلوغ و پرتردد است.

وی گفت: می طلبد در روزهای پایانی سال مردم بیشتر از ماسک استفاده کنند از ترددهای غیرضروری و حضور در اجتماعات خودداری کنند تا سلامت عزیزانمان به خطر نیفتد.

صادقی فز افزود: کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان با ۳۴ درصد مربوط به پایانه های مسافربری برون شهری است.

وی گفت:پرهیز از شرکت در مراسمات و گردهمایی ها، گردش کرونا را کمتر می کند و ما می توانیم در این شرایط به طور ویژه‌ای به گروه بیماران پرخطر، زمینه ای، مادران باردار و اطرافیان مبتلایان به کرونا توجه کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در استان زمانی که با پیک بیماری کرونا در آبان ماه مواجه بودیم استفاده از ماسک نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرد، بررسی و رصد وضعیت استفاده از ماسک در بین مردم نشان می دهد که در بهترین حالت ۶۳ درصد مردم استان از ماسک استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار