مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام:
مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام از برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت های مجامع و شرکت های سهام عدالت در ۲۱ اسفندماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 27 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قدرت فیض الهی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان ایلام با بیان اینکه فرصت کاندیداهای انتخابات شرکت های مجامع و شرکت های استانی سهام عدالت به پایان رسیده است، اظهار داشت: ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر در استان کد بورسی سجام را دریافت و اجازه مشارکت در انتخابات را دارند.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه ۲۱ اسفندماه انتخابات هیات مدیره شرکت های مجامع و شرکت های سهام عدالت برگزار می شود، اعلام احراز صلاحیت نهایی فردی و اقتصادی داوطلبان تا یک هفته قبل از شروع همه پرسی از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار کشور اعلام می شود.

مدیرکل اقتصادی و دارایی ایلام با اشاره به اینکه نیروهای دولتی شاغل اجازه ثبت نام در این انتخابات را نداشته اند، افزود: داوطلبان از میان هیات های علمی دانشگاهی، بازنشستگان، فعالان اقتصادی و بازرگانی بوده و حداقل مدرک تحصیلی هم لیسانس در نظر گرفته شده است.

فیض الهی تصریح کرد: کسانی که کد بورسی سجام را دریافت کرده اند، اجازه شرکت در همه پرسی و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند و استان هایی اجازه برگزاری انتخابات را دارند که حدنصاب دریافت کد بورسی دارندگان سهام عدالت به ۵۰ درصد برسد که این رقم در استان ایلام به بیش از ۶۰ درصد رسیده است.

وی در پایان گفت: دارندگان کد بورسی سجام از طریق همان درگاه اینترنتی که کد را دریافت کرده اند در انتخابات شرکت کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

افراد خلاق و تصمیم ساز برای عضویت در مجمع شرکت سرمایه گذاری استان تایید صلاحیت شوند

ارزش سهام عدالت ایلامی‌ها ۳۰ هزار میلیارد ریال است

رایگان شدن ثبت نام برای دریافت کد سجام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار