فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب با تشکیل ستاد ویژه کمک مومنانه و در ادامه کمک‌های سپاه به نیازمندان، ۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 24 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب میلاد پربرکت امیرالمومنین علی(ع) با تشکیل ستاد ویژه کمک مومنانه و در ادامه کمک‌های سپاه به نیازمندان، ۵۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع می گردد.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۳۰ هزار پرس در سطح شهر ایلام و ۲۰ هزار پرس غذای گرم در شهرستان‌ها با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعت و نیز هیات‌های مذهبی توزیع خواهد شد؛ همچنین به مناسبت این روز فرخنده، تعداد ۱۵نانوایی در سطح شهر ایلام و مناطق حاشیه نشین به پخت نان صلواتی مشغول می‌شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: سپاه و بسیج از همان ابتدای شیوع کرونا وارد شد و روز به روز ظرفیت‌هایش را فعال‌تر کرد به گونه‌ای که می‌توان گفت امروز تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج در خدمت مردم است.

وی یادآور شد: پاسداران از جنس مردم و برای مردم هستند یعنی فلسفه وجودی سپاه این است که در کنار مردم باشد، از امنیت و سلامت مردم دفاع کند و به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری بشتابد./ح

 

بیشتر بخوانید

روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان آبدانانی توزیع می شود

توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی وکمک مومنانه بین نیازمندان

آغاز مرحله دوم کمک مومنانه با توزیع ۸ هزار بسته غذایی در ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار