سرپرست استانداری ایلام؛
سرپرست استانداری ایلام گفت: همه عوامل درگیر در کار ستاد کرونا برای حفظ سلامت مردم باید قاطعانه به موضوعات ورود کنند، چرا که ملاحظه کاری در این مسیر خسارت های جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 23 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در دیدار با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل پزشکی و درمانی در این شرایط کرونایی، اظهار داشت : بیش از یک سال از ورود کرونا به کشور می گذرد که در طول این مدت کادر بهداشت و درمان استان بعنوان حافظان سلامت در صف مقدم مقابله با کرونا بهترین عملکرد را بر جای گذاشتند.

وی با عنوان این مطلب که برای در امان ماندن از کرونا باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم، گفت: در اوایل فرضیه های مختلفی در مورد کرونا ارایه شد، اما هرچه زمان جلوتر رفت همه آنان رنگ باختند چرا که کرونا بسیار ناشناخته و مرموز است.

سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه هرجا که کار برای خدا باشد آن عمل برای همیشه ماندگار است، تاکید کرد: خدمت به مردم همواره رضایت خداوند متعال را درپی دارد و قطعا پاداش این مجاهدت ها در این شرایط خطیر نزد پروردگار محفوظ است.

وی با تاکید بر این نکته که در بحث مقابله با کرونا هیچ بهانه ای از مسوولان مربوطه قابل پذیرش نیست، تاکید کرد: همه عوامل درگیر در کار ستاد کرونا برای حفظ سلامت مردم باید قاطعانه به موضوعات ورود کنند، چرا که ملاحظه کاری در این مسیر خسارت های جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه با ابراز نگرانی شدید از وضعیت کرونا در منطقه و استان، هشدار داد: وضعیت کرونا در کشور عراق و استان خوزستان در حال حاضر بحرانی است و اینجا لازم است فرمانداران شهرستان های هم مرز با این مناطق به شدت بر اجرای دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند.

نوذری گفت: امروز بیش از هر زمانی دیگری نیازمند همکاری و جدی گرفتن وضعیت کرونا در استان هستیم و اگر چنانچه دچار موج چهارم کرونا شویم بطور قطع عواقب پشیمان کننده ای در انتظار همه ما خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم اهتمام دارند و از هیچ تلاشی برای مبارزه با این بیماری دریغ نخواهند کرد.

دکتر محمد کریمیان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مقابله با کرونا هیچگاه خود را تنها ندیده و همواره مورد حمایت قاطع مسوولان استان بوده است.

وی در ادامه با قدردانی سرپرست استانداری ایلام به خاطر حمایت های هم جانبه برای مقابله با کرونا در استان، گفت: استاندار سابق ایلام نیز بعنوان یک حامی دلسوز برای مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای مقابله با کرونا بودند و خدمات ایشان نیز قابل تقدیر است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار