امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام گفت: باید دست به دست هم داده و نهضت مسجد سازی با همکاری و همیاری مردم و خیرین در استان شروع شود چرا که مسجد مرکز و کانون هر محله و شهر است.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 23 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: مساجد می‌توانند با تعامل و برنامه ریزی همه دستگاه‌های فعال در مساجد، محل مهارت افزایی برای جوانان و تربیت مدار باشد و برنامه‌های تخصصی و آموزشی در سطح مساجد انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ضرورت نهضت مسجد ساختن به صورت یک مجتمع فرهنگی و هنری را در سطح استان احساس می‌شود و باید این حرکت را در سطح استان شروع کرد، گفت: در شرایط فعلی اعتماد عمومی به مساجد در سطح جامعه وجود دارد.

امام جمعه ایلام افزود: باید دست به دست هم داده و نهضت مسجد سازی با همکاری و همیاری مردم و خیرین در استان شروع شود چرا که مسجد مرکز و کانون هر محله و شهر است.

کریمی تبار بیان کرد: در طرح جامع شهری و تفصیلی شهر باید در جاهایی که ضرورت دارد نسبت با ساخت مسجد در سطح شهر ایلام اقدام کرد.

وی گفت:  ایام شیوع کرونا نشان داد که تأثیر امام جماعت تاثیر بسیار بالایی است و خیلی از آسیب‌های اجتماعی را در مساجد حل می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار