مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در اين بازرسي ها، كالاهاي مشمول استاندارد اجباري، كنترل و با توزيع كالاهاي فاقد پروانه استاندارد برابر قوانين رسيدگي و برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 23 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار داشت: به منظور کنترل بر کیفیت کالاهای عرضه شده و همچنین داشتن نشان استاندارد، بازرسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده های سازمان حمایت از مصرف کنندگان، تعزیرات حکومتی، اصناف، اماکن و بهداشت به صورت روزانه از مراکز عرضه بازرسی و نظارت به عمل می آید.

مدیرکل استاندارد ایلام با بيان اينكه نظارت ها در بازار شب عيد و اين ايام تشديد خواهد شد، گفت: در اين بازرسي ها، كالاهاي مشمول استاندارد اجباري، كنترل و با توزيع كالاهاي فاقد پروانه استاندارد برابر قوانين رسيدگي و برخورد خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون نمونه برداري از سطح بازار و بازرسي هاي متعددي در حال انجام است، افزود: بازرسان اين اداره كل در قالب گشت هاي مشترك تا پايان نوروز تمركز ويژه اي روي مواد غذايي و ساير كالاها مصرفي شهروندان در اين ايام خواهند داشت.

همتي يادآور شد: مصرف كالاي با كيفيت و سالم حق همه شهروندان است و توليد كنندگان و عرضه كنندگان بايد براي جلب رضايت مشتريان خود در راستاي توليد چنين كالاهايي اقدام كنند.

همتی در پایان خاطر نشان کرد: مردم از كالايي استفاده كنند كه نشان استاندارد داشته باشد و جهت اطمینان از صحت علامت استاندارد و سلامت محصول خریداری شده خود می توانند کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه 10001517 از طریق پیامک ارسال نمایند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار