امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام گفت:مشکل اساسی استان در حوزه بیکاری، فقر فرهنگی در حوزه اشتغال و کار است و بر همین اساس تقویت فرهنگ کار در استان ایلام باید یکی از اولویت‌های ما در شورای فرهنگ عمومی باشد.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 22 February 2021

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار با تاکید بر تقویت فرهنگ کار در جامعه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود : فریضه امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین عامل اجتماعی است که می‌تواند نسبت به پدیده بی تفاوتی در جامعه موثر باشد.

امام‌ جمعه ایلام گفت:مشکل اساسی استان در حوزه بیکاری، فقر فرهنگی در حوزه اشتغال و کار است و برهمین اساس تقویت فرهنگ کار در استان ایلام باید یکی از اولویت‌های ما در شورای فرهنگ عمومی باشد.

وی اظهار کرد: اقدامات بسیار زیادی در حوزه‌های پژوهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است که از نظر شکلی و پژوهشی ارزشمند است، اما بر اساس محتوای آموزه‌های دینی نیست و بر اساس نظریه‌های و دیدگاه‌های غربی است.

امام جمعه ایلام بیان داشت: باید نگاه دین مبین اسلام را در خصوص منشأ بی تفاوتی اجتماعی بررسی کنیم، خروجی تحقیقات و کارهای پژوهشی باید کاربردی شود و عملاً باید تحقیق کاربردی باشد که بتوان بر اساس آن برنامه ریزی انجام شود./u

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار