فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون شش هزار بسته معیشتی در بین اقشار مختلف جامعه در شهرستان ایوان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 22 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محمود احمدآقایی بیان کرد:شناسایی نیازمندان توسط حوزه ها و پایگاه‌های تابعه در محدوده استحفاظی خود،همچنین در تعامل و معرفی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) با توجه به ظرفیت پایگاه، انجام شده است

 وی افزود : در بعضی از پایگاه ها بطور غیر متمرکز، برنامه هایی نظیر توزیع بسته های معیشتی بصورت ماهانه وجود دارد

سرهنگ احمدآقایی اظهار کرد:  از کسانی که در کار خیر پیشگام هستند و دوست دارند در سفره اطعام، شریک باشند، درخواست می کنیم هدایای  موردنظر خود را، با اطمینان کامل از رسیدن به دست نیازمندان،  تحویل مساجد و  پایگاه‌ها نمایند.

فرمانده ناحیه ایوان  ادامه داد:  تا زمانی که بیماری کرونا،وجود داشته باشد، این استمداد و دستگیری نیازمندان توسط نیروهای انقلابی،حزب اللهی و بسیجی وجود دارد   و در آینده نیز در هفته بسیج، شاهد این  مواسات و همدلی خواهیم بود.

وی گفت: در آینده نیز به صورت مرکز برنامه هایی برای توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان داریم همزمان به صورت غیر متمرکز نیز حوزه ها و پایگاه بسیج توزیع بسته های معیشتی را داشتند  این اتفاق خوب علت سفارش رهبر معظم انقلاب  در محلات قم توسط پایگاه بسیج قم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار