سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت : متاسفانه افراد مبتلا به کرونا جهش یافته انگلیسی در شهرستان دهلران به 16نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 22 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالصاحب شریفی در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت  : متاسفانه جهش کرونا انگلیسی در شهرستان نگران کننده است چرا که تنها در یک خانواده 6نفر به کرونا جهش یافته انگلیسی مبتلا شده است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید از سفر ها و تردد های غیر ضروری به استان خوزستان خودداری کنند ، گفت: اگر شهروندان رعایت نکنند قطعا شاهد افزیش مبتلایان کرونا جهش یافته در شهرستان خواهیم بود.

وی ادامه داد : تا به امرز یکهزارو 454نفر در شهرستان به کرونا مبتلا شده است.

شریفی گفت : کل تست های (PCR پی سی آر ) رپيد انجام شده در شهرستان چهار هزراو 856مورد بوده که از این تعداد 52نفر مثبت بوده است.

وی گفت : افراد مبتلا که در قرنطینه خانگی هستند پروتکل های بهداشتی ( در مجامع عمومی مشاهده شوند ) برابر قانون به عنوان تهدید علیه سلامت عمومی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : رعایت پروتکل ها و عدم حضور در تجمعات غیرضروری، پرهیز از هرگونه دورهمی و برگزاری دورهمی‌ها حتی محافل کوچک خانوادگی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و حتی استفاده دوبل از ماسک و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی همچنان تنها راه مقابله با کرونا است./م

بیشتر بخوانید :

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار