استاندار سابق ایلام با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم و مسوولان این استان برای تلاش و کوشش و همکاری مجدانه در طول خدمت وی و ابراز محبت و عنایت آنان قدردانی و برای همه مردان و زنان این دیار آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 21 February 2021

به گزارش تابناک ایلام، در متن پیام  قاسم سلیمانی دشتکی خطاب به مردم ایلام آمده است:

۴۱ ماه حضور در میان مرزداران غیور ایلامی و خدمت به مردمانی که همواره خاک پای مسافران دشت کربلا را توتیای چشم خویش کرده اند برای اینجانب افتخاری بس بزرگ بوده و باید به پاس این لطف بزرگ الهی سجده شکر به جا آورده و پروردگار بزرگ و بلند مرتبه را سپاسگزار باشم.

مردم شهید پرور این دیار باعظمت در این مدت با وحدت و همدلی بی بدیل زمینه ساز ایجاد هم افزایی در امور شدند و با کمک مسوولان دلسوز و متعهد استان شاهد خدمات و دستاوردهای قابل توجه‌ای بودیم.

در این دوران ارزشمند فضای کار و تلاش و همدلی به حدی بود که هرگز سختی ها و اتفاقات ناگواری چون سیل فروردین ماه ۹۸ و همه گیری بیماری کرونا نه تنها خللی در عزم و اراده مردم و مسوولان استان در رفع مسائل و مشکلات بوجود نیاورد بلکه بانی و باعث وحدت کم نظیری شد که می توان از آن بعنوان یک الگوی موفق در سطح ملی یاد کرد.

ایلام سرزمین حماسه و رزم و فرهنگ و تاریخ است که امروز حرف های زیادی برای گفتن در سطح ملی دارد. ایلام در حوزه های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک و کشاورزی، اربعین و مرز می تواند بستر توسعه برای کشور باشد و در این مدت تلاش داشته ایم با همراهی کم نظیر مردم و همکاری خوب مسئولان در این مسیر حرکت کنیم. 

با این همه علی رغم خدمات شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی اما ایلام زخم خورده از محرومیت دوران طاغوت است و مضافاً اینکه تجربه هشت سال جنگ تحمیلی را در پیشینه خود دارد، دورانی که نه تنها عملا فرصت کار عمران و آبادانی وجود نداشت بلکه حداقل زیرساخت‌های موجود نیز از بین رفت تا کماکان این دیار نیازمند توجه ویژه باشد.

با این حال با توجه به مجموعه اقداماتی که نظام و دولت در این دیار قدرشناس و مهمان نواز انجام داده و یا در حال انجام است و یا شروع شده آینده ایلام را روشن می بینیم و امیدوارم تداوم روند توسعه  استان منجر به پیشرفت بیش از پیش و تحقق آنچه که شایسته این مردمان بزرگ است، شود. 

و حال آنکه اینجانب بعنوان خادمی که در طول سه سال و پنج ماه مورد لطف و عنایت مردم فهیم و شریف و مسئولان دلسوز آن استان عزیز بوده‌، بر خود لازم و واجب می دانم که صمیمانه از الطاف و محبت‌های بیکران اقشار و توده های مختلف مردم قدرشناس، مهمان نواز و بافرهنگ اقصی نقاط استان، مسئولان به ویژه نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تأمین و شورای اداری، ائمه محترم جمعه، مسئولان محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، مجموعه دستگاه قضا، فرمانداران، شهرداران، صداوسیما، اصحاب رسانه، هنرمندان، نخبگان، گروه‌های مختلف سیاسی، اصناف و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم و از همه عزیزان حلالیت بطلبم.

در پایان ضمن آرزوی توفیق و عزت برای همه شما عزیزان، از خداوند بزرگ و بلند مرتبه سرافرازی ایران اسلامی و توسعه همه جانبه استان عزیز ایلام را خواهانم و امیدوارم حال که با عنایت و اعتماد دولت تدبیر و امید وتوجه ویژه وزیر محترم کشور توفیق خدمت دراستانی دیگر فراهم گردیده، سفیری خوب به نمایندگی از دیار غیورمردان ایلامی باشم و انشالله که اینجانب را از دعای خیرتان محروم نفرمائید.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار