فرماندار دهلران خبر داد
فرماندار شهرستان دهلران گفت : با توجه به شرایط قرمز و بحرانی که در استان خوزستان به وجود آمده از فردا مسیر ارتباطی ایلام به خوزستان مسدود می شود.
کد خبر: ۹۴۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 20 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت :گسترش موج چهارم کرونا و همچنین جهش های ویروس انگلیسی در این استان بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان از فردا یک شنبه خروج و ورود به استان ایلام از سپتون موسیان ممنوع است.

وی اظهار داشت : در راستای حفظ سلامت شهروندان و همچنین حفظ وضعیت کنونی شهرستان در بحث کرونا از فردا خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی شهرستان ممنوع خواهد بود.

عسگری ادامه داد : تنها خودروهای حمل مواد غذایی ، سوخت و همچنین خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی امکان تردد در این مسیر را دارند.

فرماندار شهرستان دهلران عنوان کرد : مردم از تردد غیرضروری به استان خوزستان خودداری کنند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران تصریح کرد : متاسفانه امروز شاهد عادی انگاری از جانب مردم هستیم.

فرماندار دهلران ادامه داد : متاسفانه شاهد تجمعات در عروسی ها وعزا در شهرستان هستیم انتظار است شهروندان مراسمات به سبک و سیاق گذشته با رعایت فاصله گذاری ها با حداقل افراد برگزار کنند.

وی بیان داشت : اگر چنانچه این موضوع توسط مردم مورد ملاحظه قرار نگیرد دستگاه‌های ذیربط مجموعه اقدامات قانونی رو به جهت حفظ سلامت عمومی مردم در دستور کار خود قرار می دهند ./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار