معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد ایلام
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد ایلام، گفت: مهلت ارسال اثر به جشنواره ایلام به زبان انگلیسی تا ۱۵ اسفند ماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 20 February 2021

علی حیدربیگی اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ اسفند آثار خود را در ۴ بخش مستند، نوشتار، شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود:آثار ارسالی دانش آموزان و دانشجویان علاقمند به شرکت در جشنواره ایلام به زبان انگلیسی باید به آدرس https://ilaminenglish.ir ارسال گردند.

وی ابراز امیدواری کرد که شرکت گسترده جامعه هدف در این جشنواره بتواند زمینه برگزاری این جشنواره را به زبان‌های دیگر در آینده نزدیک فراهم کند. نخستین جشنواره ایلام به زبان انگلیسی حرکتی جدید در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان است.

حیدربیگی تصریح کرد: نخستین جشنواره ایلام به زبان انگلیسی به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد ایلام با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، استانداری ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، فرمانداری بدره، اداره کل ورزش و جوانان ایلام، شرکت کیان نور ایلام، اتاق بازرگانی ایلام و مرکز نوآوری و شتاب دهی جوانان ایلام برگزار خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

معرفی جاذبه‌های گردشگری استان با جشنواره ایلام به زبان انگلیسی

جشنواره رسانه‌ای «برق و زندگی» در ایلام برگزار می‌شود

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بلوط طلایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار