مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان گفت:لازم و ضروری است که همه ظرفیت حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا بکار گرفته شود.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 20 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشته دانش نژاد، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان اظهار داشت: کمیته واکنش سریع کرونای جهش یافته انگلیسی با حضورسرپرست بیمارستان امام رضا(ع)، معاون بهداشتی شبکه، مترون بیمارستان و کارشناسان مسئول واحدهای ستادی شبکه  برگزار شد.

دانش نژاد  با ابراز نگرانی از شیوع واریانت جدید کرونا که با سرعت انتقال بالا، ابتلاء و مرگ و میر قابل توجهی در همه گروههای سنی مخصوصا کودکان و نوجوانان توأمان است عنوان کرد: لازم و ضروری است که همه ظرفیت حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا بکار گرفته شود.

دانش نژاد ادامه داد: بیمارستان امام رضا(ع) نیز  پیش بینی  های لازم در حوزه امکانات و منابع انسانی مورد نیاز برای بحران احتمالیبکار گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایوان همچنین آموزش و اطلاع رسانی گسترده، رهگیری هدفمند بیماران و موارد تماس آنها و رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و صنوف را یادآور شد و بیان داشت :شهرستان ایوان هم اکنون وضعیت پایداری دارد و تمام فعالیت های درون_برونبخشی باید بر حفظ وضعیت موجود متمرکز باشد.

در ادامه دکتر کریم شعبانی، سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) تصریح کرد: هم اکنون بیمارستان امام رضا (ع) برای پاسخگویی به بحران احتمالی تا حدود زیادی آماده است و مشکل مربوط به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان بزودی مرتفع می شود.

وی در ادامه بر نقش ارزنده حوزه پیشگیری جهت ممانعت از شیوع بیماری‌ و هجوم بیماران‌ به بیمارستان تأکید کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

دانشگاه علوم پزشکی ایلام پاسخ دهند:علت تأخیر در اطلاع رسانی کرونای انگلیسی در دهلران

ممنوعیت ورود مسافران خوزستان به شهرهای جنوبی استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار