اداره ارشاد اسلامی آبدانان در بالای تپه ای واقع شده که راه دسترسی به آن منتهی به یک پرتگاه می شود که خطر حادثه همواره همراه عابران، عبور از این مسیر بوده است.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 18 February 2021

مشکل راه دسترسی اداره ارشاد آبدانان حل می شود؟!

 

تابناک ایلام، بهروز مردانی:: اداره ارشاد اسلامی آبدانان در بالای تپه ای واقع شده که راه دسترسی به آن منتهی به یک پرتگاه می شود که خطر حادثه همواره همراه عابران عبور از این مسیر بوده است.

از سال ها قبل شهرداری در پی آن بوده تا با زدن دیواری سنگی خطر این مسیر را مرتفع و جاده را ایمن کند اما به دلیل نبود منابع این ممکن میسر نشده است.

شهردار آبدانان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جاده دسترسی به ادارات ارشاد و هواشناسی در انتهای خیابان گلشن به طول ۶۰ متر دیواری به ارتفاع ۷ متر نیاز دارد تا خطر ریزش آن بطور کامل رفع شود.

شاپور هادیزاده افزود: طی سنوات گذشته بخشی از این دیوار انجام شده اما به علت نبود منابع کافی اتمام این پروژه به طول انجامیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال از محل منابع تملک دارایی های استان مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به این پروژه اختصاص یافته گفت : با مشخص شدن پیمانکار و شروع عملیات در پی آن هستیم که مشکل این مسیر را برای همیشه مرتفع نماییم.

هادیزده تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارات در بودجه سال ۹۹ این پروژه در ابتدای سال آینده اتمام و مشکل راه دسترسی به این دو اداره حل خواهد شد./م

بیشتر بخوانید :

برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس «چیت‌جا» در ایلام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار